#2016-11-10 04:45:04 

stonka16

Użytkownik

Posty: 47

Skąd:

Wiek: 18

szukam porady.;) od roku prowadzę w Trójmieście sklep z herbatą i akcesoriami do herbaty, ale zauważyłam, że oprócz stałych klientów niewiele osób w mieście wie, że istnieję. Staram się rozkręcić dobrą kampanię marketingową. Jako jej element wymyśliłam sobie podawanie ludziom drobnych herbacianych upominków w paru różnych lokalizacjach miasta. Zastanawiam się jednak komu powierzyć to rozdawanie… Nie mam tylu pracowników, by ich zaangażować w pracę na mieście, potrzebuję stałej obsługi sklepu. Do głowy wpadły mi oczywiście hostessy. I nie wiem, czy wybrać kilka studentek z pobliskiego akademika czy szukać czegoś bardziej profesjonalnego?
#2016-11-10 07:31:31 

Doktor Kidler

Użytkownik

Posty: 79

Skąd:

Wiek: 0

Nie radziłbym wybierać nieznanych osób na promocję. Raz tak próbowałem i wyszły z tego spore problemy. Najlepiej zgłosić się do jakiejś dobrej agencji, tam znajdą dla Ciebie kogoś odpowiedniego. Nawet przez wzgląd na hobby, bo pewnie przyda się, by hostessa wiedziała coś o herbacie. Polecam tę agencję hostessy.caneli.com.pl/ – nigdy mnie nie zawiedli.
#2016-11-10 07:51:28 

kosmiczna20

Użytkownik

Posty: 34

Skąd:

Wiek: 20

Ja również myślę, że sprawdzona agencja z hostessami w Gdańsku będzie lepsza. Wymaga to też mniej zaangażowania – po prostu mówisz im czego chcesz, płacisz i wymagasz. Ze studentkami bez doświadczenia różnie bywa. A to któraś nie przyjdzie, a będzie nieuprzejma dla klientów… Lepiej nie ryzykować.
#2016-11-10 08:15:39 

bedzieszmoj

Użytkownik

Posty: 13

Skąd: Stolica

Wiek: 38

Właśnie, lepiej nie ryzykować. Wizerunek to jest bardzo delikatna sprawa i jedna nieumiejętna hostessa naprawdę może go zepsuć. I trzeba zadbać o kontaktowość hostessy, tak aby potrafiła wciągnąć ludzi w rozmowę o produkcie. W ogóle fajny pomysł z tą Twoją kampanią.:)
#2016-11-10 09:22:37 

stonka16

Użytkownik

Posty: 47

Skąd:

Wiek: 18

dziękuję bardzo, chyba macie rację.:)
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015